Officemanager (28-32 uur)

alphen aan den rijn

Ben je graag het visitekaartje van het bedrijf en vind je het een uitdaging om bij te dragen aan een gastvrije en servicegerichte klantervaring? Spreekt een veelzijdig en breed takenpakket jou aan? En wil je graag werken bij een groeiend familiebedrijf met een warme en informele bedrijfscultuur? Lees dan snel verder!

Onze opdrachtgever –gevestigd in de regio Alphen aan den Rijn- is een groeiende organisatie. Ze zijn al meer dan dertig jaar gericht op de ontwikkeling van totaalconcepten voor keukens en badkamers in het hogere segment. Stap voor stap zetten ze woonwensen om in realiteit: van droom naar werkelijkheid! Met hoogwaardige producten, complete service en liefde voor het vak!

Doel van de functie

Je bent allround en hebt een breed en afwisselend takenpakket. Je realiseert je altijd dat klanten bewust naar onze showroom komen en beseft je dat van de oriënterende klanten zeker 80% ook de intentie heeft om te kopen. In deze functie is customer intimicy (je kunnen inleven in de situatie van de klant en daar naar handelen) heel belangrijk. We willen iedere bezoeker een unieke en persoonlijke klantervaring geven en jij speelt hierin een belangrijke rol!

Wat ga je doen?

  • Diverse gevarieerde werkzaamheden, bijvoorbeeld op het gebied van marketing, social media en organiseren van evenementen (in overleg) en administratieve taken, zoals bv. het inboeken van facturen
  • Elke klant wordt op tijd gezien en gastvrij te woord gestaan bij binnenkomst en vertrek
  • Je houdt het overzicht en weet welke klanten er in de showroom zijn en waarop ze zich oriënteren
  • Je schakelt op tijd/ op het juiste moment de ontwerper in bij oriënterende klanten
  • Bij drukte doe je op tijd beroep op een collega uit het team, zodat drukte niet ten koste gaat van gastvrijheid en klantbeleving
  • Verzorgen van koffie/thee op gastvrije manier
  • Het signaleren van zaken, die niet bijdragen aan een optimale de klantbeleving in de showroom
  • Afspraken inplannen met de klant

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende baan met veel verantwoordelijkheid in een fijn familiebedrijf waar met hoogwaardige en exclusieve producten wordt gewerkt
  • Een prima salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals 25 vakantiedagen, reiskostenvergoeding, pensioenregeling, fietsplan, gezellige bedrijfsborrels en de lekkerste koffie!
  • Rechtstreeks dienstverband bij de opdrachtgever

Wat vragen wij?

  • Je ben representatief en beschikt over relevante werkervaring
  • Je hebt passie voor contact/verbinding met de klant, kunt zelfstandig werken, bent in staat hoofd- en bijzaken te onderscheiden, bent ondernemend en neemt graag initiatief, je kunt multitasken en je kunt van nature makkelijk omgaan met verschillende klantgroepen
  • Naast het hoge hospitality gehalte, vraagt deze functie ook om organisatie talent. Je weet dingen snel voor elkaar te krijgen, bent handig met de computer, vindt organiseren leuk en hebt oog voor detail

 

Meer informatie:

Bel of app me op: 06-23988079

Solliciteren:

meijboom@meijboomwervingenselectie.nl

 


« Ga terug naar het vacature-overzicht
regio Alphen aan den Rijn

Ben jij bereid een team onder je hoede te nemen en samen successen te boeken? Wil je werken voor een middelgrote ambitieuze organisatie? Lees dan snel verder!

Amsterdam

Heb jij een echte salesdrive en wil jij jezelf graag commercieel verder ontwikkelen? Wil je werken bij een dynamische organisatie met een open werksfeer? Lees dan snel verder.

Zierikzee

Dynamische salesfunctie in het zuidwesten van het land bij een bekende online automarktplaats!


Ik heb de samenwerking met Michèle als professioneel en prettig ervaren. Geen poespas en ze doet wat ze belooft. Van harte aanbevolen!

Nanette

De ervaring en vakkennis in matchmaking is wat er voor zorgt dat ik volgende keer ook graag weer terugkom.

Frans de Groot

We hebben elke keer weer heel snel heel bekwame nieuwe mensen.

Johan

Bedankt voor de snelle en professionele bemiddeling. Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe baan en mijn nieuwe werkgever

Christiane

Waar het me zelf niet lukte iemand te vinden had Michele het binnen een paar dagen voor elkaar!

F. van 't Hoog

Meijboom Werving & Selectie  •  Marktstraat 5  •  2411 BE Bodegraven
Michèle Meijboom  •  +31(0) 6 23 988 079  •  meijboom@meijboomwervingenselectie.nl

Meijboom Werving & Selectie
Marktstraat 5
2411 BE Bodegraven

Michèle Meijboom
+31(0) 6 23 988 079
meijboom@meijboomwervingenselectie.nl

Meijboom Werving & Selectie | Ontwerp & realisatie: Matthja.nl & De Goudse Wolf